SÖNDAG

2013-10-27 @ 18:04:29
Jag vet, jag är sämst att uppdatera här. Men så är det! Helgen har bara rusat förbi och nu är det söndag. Igår hjälpte vi till min mamma att flytta och på kvällen blev det bara mys. Idag jobbade jag på dagen och tog sedan tåget till Falköping där jag nu befinner mig. Imorgon är det måndag och jag har då inget jobb (det är höstlov och därför inget jobb) så ska förmodligen till Skövde en sväng. På tisdag blir det jobb igen på ett annat ställe, samma ställe som jag jobbade på idag. Sedan ser det ut som att jag kommer få lite höstlov eftersom jag inte har mer jobb inbokat nu nästa vecka. Men veckan efter är det jobb som vanligt måndag-fredag.
 
Ikväll blir det bara mys hemma hos Patrik. Söndagsmiddag som Patrik står och lagar. Sedan mys & film! ♥
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0