EN TUR MED BÅTEN

2013-10-09 @ 20:33:11
Bilder från en tur med morbrors båt i sommras. Varmt och vattnet var skönt. Saknar värmen en aning, men samtidigt så är det ändå okej att hösten är här.
 
Jobb måndag-torsdag denna veckan. Bara dagtid, vilket jag bara bugar för! Idag är det onsdag och efter jobbet for jag till stan för en körlektion. Det tar sig! Haha. Efter de åkte jag, mamma och Martina och kikade på tapeter till den nya lägenheten som vi snart ska flytta in i. Kvällen tillbringar jag hemma hos pappa. Efter god mat ligger jag nu mätt och belåten i sängen med datorn i knät. Ska snart krypa ner under täcket och sova. Ganska trött nu! Ha det bra mina vänner

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0