KLASSRESA I GÖTEBORG

2013-05-16 @ 19:02:00
Är nu hemma efter klassresan till Göteborg. En del studiebesök men även lite annan tid då vi fick hitta på vad vi ville. Vi gjorde studiebesök och hälsade på polisens hästar och var med i deras övningar, SOS-alarm och sedan ett annat på rättspsyk. När vi va på hästrytteriet fick vi som sagt spela lite huliganer och föra en massa ljud och vifta med flaggor för att hästarna skulle träna. Hästarna var väldigt stora måste jag säga. Mäktiga djur de där. Men det var väldigt intressant! Gårdagen avslutades med god mat på resaturang med klassen och sedan satt vi vid havet med en godispåse och njöt i solnedgången. Nu kan jag säga att jag är rätt slutkörd. Trött som attan och sedan har jag väldigt ont i magen. Så ikväll blir inget annat än att vila. Mamma kommer snart hem och då blir det min favvorätt till middag. Gissa vad? PANNKAKOR!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0