HEMMA

2013-05-25 @ 16:46:11
Har idag varit med mamma och pappa och kollat på/ hjälpt till lite att sätta upp partytältet till studenten. Det var krångligare än vad vi trodde, men tillslut stod de där. Så nu vet vi mer om hur vi ska göra för att få upp de på bästa sätt. Mår snäppet bättre idag än igår, men ändå är det långt ifrån bra. Mår ständigt illa, är trött, slö, och kan inte äta något, så är de klart att man inte orkar något heller. Men med min status just nu hade jag aldrig orkat gå på en klassfest, så jag fick illa nog ställa in den. Åh, jag som var så sugen på att vara med på klassfesten:( Men jag känner att det är dumt att riskera något inför studenten. Dumt att göra saken värre. Så ikväll ska jag vila, sova och hoppas på att det är bättre imorgon då det är mors-dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0