SOL, KLARBLÅ HIMMEL OCH VARMA VINDAR

2013-03-05 @ 18:26:39
Jadu. Skulle vara underbart. Även fast vårvädret är på gång nu, så finns det inget som slår utomlands-värme.
 
Har inte bloggat så mycket nu det senaste, men ska bättra på detta snart. Jag lovar! Idag började jag 8 i skolan och mitt på dagen väntades 3 timmars hål. Så då passade jag och Jessica på att åka hem till mig för att ta det lungt. Vi åkte sedan till ett ställe för att få lära oss självskydd med klassen senare sen efter håltimman. Efter självskyddet tog jag en promenad hem i vårvädret. Väldigt skönt! Nu har jag sett till lite plugg och ikväll väntas pannkakor och chill tillsammans med mamma!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0