INNAN JAG SLÄCKER LAMPAN

2013-03-10 @ 22:48:00
Lite bilder från helgen som passerat. Dåliga bilder från mobilen, men vad ska man göra? Har varit en mysig helg då jag och Patrik inte gjort så mycket. (förutom att ha varit i Varberg). För de senaste helgerna har jag jobbat minst en dag, men denna helgen tog jag det bara lungt. Har varit väldigt välbehövligt för min del eftersom jag nu det senaste befunit mig i en grop. En grop som jag känner att jag inte riktigt har orken till att ta mig upp ur. Har liksom ingen motaivation till att ta mig framåt.
 
I vilket fall åkte jag hem från Patrik i eftermiddags efter en lååång och skön promenad. Dock väldigt kall, så det var skönt att komma in i lägenheten sen! Och på stationen stog pappa och väntade på mig. Vi for mot Willys för att köpa godis till min sjuka syster innan det sedan var min tur att övningsköra. Runt, runt på Skövdes gator en söndagskväll. Efter lite tv tittande ligger jag nu i sängen och ska sova. Jag tackar verkligen den som kom på att vi skulle ha studiedag imorgon. TACK.
 
Och ja.. Jag har ätit av hamburgaren!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0