TACK

2013-06-06 @ 12:31:00
TACK till alla er som gjorde min dag oförglömlig! Efter kortegen åkte jag och Eve hem nedcabbat. Väl hemma väntade släkt och vänner. Ni alla är helt underbara. Fick så sjukt fina presenter och allt var så trevligt. Inte ofta alla träffas så på de sättet. Men efter att alla hade åkt hem så åkte jag nästan direkt vidare till förfesten. Väldigt trevligt tillsammans med delar av klassen. Sedan var det Husaren där vi dansade loss hela natten. Efter denna underbara utgång så gick vi några hem till Oskar där vi hade lite efterfest. Var äntligen hemma när solen höll på att gå upp. Då hade jag varit vaken i 24 timmar.
 
HELA DAGEN BLEV HELT KLART DEN BÄSTA I MITT LIV. 
 
Idag vaknade jag självklart tidigt. Idag ska jag gå igenom mina presenter. Jag ska även VILA och kurera mig eftersom jag åkte på världens förkylning nu. Typiskt. Men det är kanske egentligen inte är så konstigt...
 
Det känns verkligen konstigt nu. Nu är det ingen mer skola. Vet egentligen inte om jag ska skratta eller gråta. Det var hemst igår när lärarna sa hejdå. Hemskt. Ville verkligen inte att detta ska ta slut. Har nog inte riktigt fattat de än. Kommer nog verkligen kännas i höst då jag inte längre har någon skola. Nu börjar en ny epok i mitt liv. Det är nu JAG som ska forma detta. Göra vad jag vill. Jag tror det är lättast att ta de som de kommer. Dumt att stressa. Det jag vill göra, ska jag göra. Bara låta de komma. Nu står jag på egna ben. Och det är både med skräckblandad förtjusning som jag nu verkligen går in i vuxenvärlden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0