HEMMA I SVERIGE

2013-06-24 @ 09:44:16
Igår landade vi i Sverige igen efter en underbar vecka på Rhodos. Har varit så himla underbart att få komma bort från Sverige och bara umgås med de man tycker om. Veckan har bestått av sol och bad! Bilder kommer en annan dag. I vilket fall så möttes vi av sämre väder när vi landade på landvetter. Men väl hemma möttes jag av Patrik! Åh, som jag har saknat honom. Senare sen åkte vi till Falköping. Idag vaknade jag av att Patrik åkte till jobbet och jag ligger nu i hans lägenhet och väntar på att klockan ska slå 4 så jag äntligen får träffa honom igen. Ikväll åker jag till Skövde eftersom jag imorgon börjar jobbet!
 
Livet är orättvist. Så orättvist. När vi landade i Sverige möttes vi av en fruktansvärd olycka. Vila i frid. Jag tänker på er!♥ 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0