BALEN

2013-06-10 @ 13:10:00
Igår var det bal. God mat, god dricka, fina klänningar och ONDA FÖTTER. Haha, mina fötter är helt förstörda idag. Men det var sjukt kul! Idag är jag trött och sjuk. Har även varit sjuk mellan studenten och balen och därför har uppdateringen varit kass. Så den tiden tillbringade jag med Patrik, då vi låg och var sjuka tillsammans. Mår lite bättre idag, men hostar och är hes. Idag ska jag inte göra överdrivet mycket, utan bara njuta av att inte längre har någon skola och försöka bli frisk. 
 
På ett sätt känns de lite vemodigt att nu allt är över med klassen. Man kommer säkert stöta på varandra på stan  och träffa någon ibland, men det kommer inte alls bli på samma sätt som när man går i skolan. Det är just klassen och allt runt omkring som jag kommer att sakna. Att veta att man har något att göra på dagarna. Men något som jag absolut inte kommer att sakna är alla dessa prov, inlämningar eller redovisningar. Allt sånt är nu över!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0