HEJ 2013

2013-01-01 @ 15:39:12
NYTT ÅR, MED NYA MÖJLIGHETER. Så som man brukar säga. Nyårsaftonen spenderades med Ida och Marcus. Väldigt mysigt! Spel, skratt, godis och gott att dricka. Skålade in det ny året framför tv:n och fick min nyårspuss av Patrik. Kunde det bli en bättre kväll?
 
Idag vaknade jag med huvudvärk (konstigt? nej.) På dagen har jag, Patrik och mamma varit i Skultorp och hälsat på mormor och morfar där min kusin och moster befann sig. Skön och slapp dag. Sådana behövs verkligen. Nu har Patrik gått och lagt sig i min säng för att sova (klockan är halv 4). Iaf, jag tror jag kryper ner där med, för jag är riktigt trött jag med. Skulle kunna sova i flera dygn känns det som. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0