NERVÖS

2013-02-01 @ 09:48:45
Kvällen igår var jag bara hemma. Tog tag i plugg och försökte beta av lite. Satte mig sedan i soffan. Idag är det en kort skoldag. 8-10.40. Ja, man kan säga att det är helt okej. En skön känsla finns i min kropp. Anledningen är nog att det är fredag idag och att jag senare äntligen ska få pussa på min älskling. Han kommer först till Skövde då vi ska kolla runt i affärer och sedan ska vi fixa en överraskning (!!). Ni kanske får se senare sen eller imorgon. I vilket fall åker vi sedan till Falköping och kör lite fredagsmys hemma i hans lägenhet. Jag behöver en lugn helg eftersom jag verkligen vill bli helt frisk från alla förkylningar som drabbar mig ständigt. Ha det bra!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0