LÖRDAG IDAG

2013-02-16 @ 12:28:41
Lovet rullar på och börjar lida mot sitt slut. Usch.. gillar inte den tanken. Men så är det och det är bara att bita ihop. Igår jobbade jag mellan 9-14 och sedan åkte jag och mamma till Cervera för att handla för mina presentkort som jag fått när jag fyllde år. Blev en del bra saker! På kvällen åkte jag, Patrik, Martina och pappa till min faster för att fira hennes födelsedag tillsammans med släkten. God mat och mys! Slocknade direkt när vi kom hem. Idag har jag och Patrik inte planerat så mycket. Just nu ligger vi och kollar reprisen på galdiatorerna och sedan får vi se vad som händer! Behöver bara ta det lugnt eftersom jag imorgon ska åter till jobbet mellan 7-15. Blev inte mycket med vila detta lov, men jag är ändå glad och nöjd över att jag jobbat. Nu ska jag återgå till gladiatorerna. Ha det bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0