HOS PATRIK

2013-02-14 @ 13:40:47
Igår efter jobbet tog jag tåget till Falköping. Var så trött och det var även Patrik så efter en stunds tv-tittande la vi oss i sängen och somnade direkt. Idag vaknade jag tidigt av att Patrik åkte till jobbet, men somnade om direkt. Vaknade sedan vid 10 vilket menas med att jag sovit i 12 timmar. Jag tror jag behövde det! Har nyss lagat lite mat till min sötnos som kom hem på lunchen för att äta med mig. Han åkte direkt efter och nu har jag landat i soffan framför tvn. Jag behöver verkligen en sådan här dag idag. Att inte göra något in princip. Hela lovet har gått i ett och jag har jobbat och jobbat. Så idag blir det bara chill! Alla hjärtans dag idag med. Så ikväll ska jag ta det lugnt och umgås med Patrik innan jag sedan ska åka hem. För imorgon väntas det jobb igen och sedan 45-års kalas senare. Känns som att lovet bara sprungit förbi och nu är de snart slut.. Ni får ha det så bra så ska jag fortsätta kika lite tv. Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0