HELGEN

2013-02-04 @ 10:24:00
Nu börjar han äntligen komma iordning ordentligt. Tavlor, speglar, gardiner osv är nu uppe. Det börjar kännas hemtrevligt och mysigt! Det enda som saknar lite är en ny soffa som han ska köpa. Men annars är det nästan klart. Efter min piercing i fredags skulle vi åka hem till Falköping, men det blev inte som vi hade tänkt oss. Bilen hade gått sönder vilket gjorde att det drog ut på tiden. Men tillslut hamnade vi i Falköping och avslutade kvällen med Gladiatorerna.
 
I lördags åkte vi bara och handlade inför att min mamma och pappa skulle komma och hälsa på. Kladdkaka, prat och mys i lägenheten. Jag och Patrik avslutade kvällen med Melodifestivalen. Igår hände inte mycket. Var hemma hela dagen och tog det lungt. Åt gott och bara chillade. Tråkigt nog så var jag tvungen att åka hem sen på kvällen.. Men det har varit en bra helg med min älskling

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0