BILDER

2013-02-17 @ 19:44:00
Lite bilder från helgen. Igår på eftermiddagen somnade jag och Patrik om igen och det var välbehövligt. Men sedan bestämde vi oss för att göra något så vi åkte runt i Skövde och hamnade sedan på berget för lite fika. Kvällen slutade med tacos och melodifestivalen. Idag var det upp tidigt eftersom det var jobb som väntade. Efter jobbet har jag och Patrik kikat lite film. Nu har han åkt hem och jag sitter här i sängen och har söndagsångest. Ja i alla fall inför skolan som börjar imorgon. Vill inte.. I vilket fall ska jag plugga på mitt prov som jag har imorgon (missade när klassen hade de provet). Första dagen med plugg. Ska vi säga, HEJ IG? typ. Först ska jag och mamma äta lite och sedan ska jag börja läsa. De dagar som jag varit ledig denna veckan har varit riktiga "sovar-dagar" då jag varit så trött och bara sovit. Så kan det vara! Hoppas ni alla har det bra. Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0