ÄNTLIGEN FREDAG

2013-02-22 @ 13:15:15
Igår (torsdag) gick jag bara i skolan mellan 10-12. Kort och skön dag! Efter skolan drog jag och Rebecka till Elins esplanad och kikade runt på eftermiddagen. En glass på donken och en väldigt trevlig eftermiddag! Efter en mysig eftermiddag med Rebecka satte jag mig på tåget som tog mig till Falköping. Jag och Patrik åkte nästan direkt hem till hans mamma och syster för att äta mat. Trevligt! Kvällen avslutade vi hemma med en film.
 
Imorse vaknade jag tidigt och packade ihop mina saker och satte mig på tåget till Skövde och skolan. Idag slutar jag 2 och då ska jag bara åka hem och ta det lungt. Ikväll händer nog inte överdrivet mycket utan jag blir nog hemma tillsammans med mamma. Imorgon hade jag tänkt att träna på morgonen innan jag sedan tar mig till jobbet för kvällsjobb!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0