2 ÅR

2013-12-16 @ 20:13:00
Idag, exakt, för 2 år sedan gjorde jag den där operationen. Fy.. Det var fruktansvärt. Hemskt. En relativt liten operation som ledde till så mycket mer. Tanken var att vara uppe och stå någon timme efter operationen och även åka hem samma dag. Glöm det! Jag minns inget mer från dagen än att jag mådde väldigt dåligt. Åt inget på 24 timmar, de satte kadeter på mig, mamma som låg i sängen bredvid mig på IVA, illamåendet, SMÄRTAN..
 
MEN
 
det possitiva från allt detta är ändå att jag nu känner mig 98% återstäld. Att inte behöva dras med detta. Jag är glad att det är gjort. Fruktansvärt glad. Nu i efterhand så var det verkligen värt de!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0