LÖRDAG

2013-08-17 @ 13:57:00
Lördag och jag tragglar teori. Känns lagom kul! Igår jobbade jag i alla fall sista riktiga passet på sommarjobbet (jobbar nästa helg också). Efter jobbet kom Jenny och hämtade mig och for mot affären för att köpa något till jobbet eftersom det är våra sista dagar nu. Hoppade på tåget till Falköping och möttes av en fin överraskning! En fin-middag. Till förrätt blev det tunnbröd med skagenröra, huvrätten bestod av oxfilé, potatis i ugn och rödvinsås. Och efterätten blev Ben & Jerry's!! Han är helt klart bäst.
Idag vaknade jag vid min godings sida. Idag kommer kanske pappa förbi en sväng och ikväll blir det förmodligen bio med Patrik och hans mamma. Imorgon drar jag vidare till Göteborg och Liseberg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0