LISEBERG

2013-08-19 @ 11:52:00
Igår tillbringade jag dagen på Liseberg tillsammans med Ida! Sjukt rolig dag. Helt perfekt dag att åka på med. Lagom bra väder och inga köer. Det var bara att åka & åka. Den längsta kön vi stod i var 10 minuter till Balder och det var en gång. Träffade även Erica och Robin och åkte några vändor med dem. Vann även min första stjärnvinst någonsin. En stor Toblerone. Grym dag!! 
 
Efter Liseberg hoppade jag av tåget i Falköping och där blev det söndagsmys med Patrik. Ingen söndagsångest drabbade mig i alla fall. Känns lite konstigt att jag inte ska tillbaka till skolan mer. Men men. Idag är det måndag och jag tog tåget hem till Skövde tillsammans med min Toblerone.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0