JOBB JOBB JOBB

2013-08-11 @ 20:23:00
Ja, här jobbar jag på. Har jobbat i 3 dagar nu och det väntas 3 dagar till innan jag kan ta en dag ledigt. Men det är skönt och roligt att jobba, det enda negativa är att jag tycker det är jobbigt att gå upp på morgonen eftersom jag är en person som behöver många timmars sömn. Somnade dock 21.15 igår och började 7 imorse så fick ändå många timmars sömn, men ändå hjälpte det inte så mycket. Haha. I vilket fall så hämtade mamma mig efter jobbet och vi for runt på vägen. Runt runt. Hamnade i Varnhem och tog en fika. Kvällen har jag spenderat i soffan med körkortsboken, datorn och tvn. Skön och lugn kväll! Ska snart hoppa i säng så jag är pigg imorgon. PUSS

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0