EN TURKOS RESVÄSKA

2013-08-29 @ 18:57:40
Imorgon är sista dagen i Sverige innan vi drar. Därför måste väskan vara klar då. Men har en hel del saker kvar. Ska fixa en del saker till Patrik också, så jag ska snart åka och göra de. Det krävs lite planering.
 
Vaknade imorse på jobbet och insåg att min kära hals sved och gjorde ont. Är inte detta typiskt mig? Att bli sjuk preciiiiis innan man ska åka. Så efter jobbet vid 9 for jag till stan för att köpa allt man kunde tänka sig för att försöka få halsen bra. Det får bara inte bli värre.. åh, så typiskt! Så idag har jag som sagt bara varit hemma, lagt fram kläder och annat, sovit & kollat tv. Så får nog även dagen bli imorgon. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0