NU ÄR DEN HÄR!!!

2013-04-18 @ 15:02:03
Nu har ÄNTLIGEN min studentmössa hamnat hemma hos mig! Nu är det bara 48 dagar kvar!! Nu närmar det sig.. Har dock en hel del kvar att fixa innan studenten. Klänning och skor till studenten. Åh börjar få lite panik nu..
 
I vilket fall så hade jag min första körlektion, sedan var det skolan mellan 10-12. Gick där efter till piercingstudion där han hjälpte mig med att sätta tillbaka smycket (tog ut det på grund av svullnad och infektion, så ville att han skulle kolla på det). Gick sedan och tränade och nu sitter jag hemma nyduchad och har ätit lite. Nu måste jag plugga, plugga, plugga. 1 inlämning och 1 prov imorgon. Ni hittar mig bland mina läxböcker om det är något! Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0