FRÅN IGÅR

2013-04-02 @ 13:40:00
Bilder från igår då jag, pappa, Patrik, Martina och Andreas befann oss hos farmor och farfar för en påsklunch. Påsklunchen bestod av ett påskbord och som vanligt så äter man så mycket att man storknar. Men det är gott! Efter denna påsken så känns det som att jag rullar fram. Så imorse (eftersom vi har studiedag) så åkte jag och Martina och tränade i 2 timmar. Skönt nu efteråt. Har nu ätit lunch hemma hos pappa och ska snart bege mig till Hentorp för att plugga. Sådant måste man bara göra ibland, men jag har INGEN motivation...
 
Som sagt så har jag ätit och ätit denna påsken, men jag har även jobbat hela påsken och därmed tjänat in lite extra pengar. Det är inte fy skam!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0