SÖNDAG

2012-09-30 @ 18:25:59
Idag är det söndag och jag har drabbats av den vanliga söndagsångesten. Fast på praktiken så har jag faktiskt inte känt den söndagsångest som jag brukar få när jag går i skolan, vilket har varit väldigt skönt! Har nu i helgen varit med Patrik och bara myst. Idag så viste vi inte vad vi skulle göra, så vi åkte till Skövde tillsammans med Elias. Åkte till media markt och åt lite. De körde hem mig och nu ligger jag i min sköna säng och kolla lite på datorn. Imorgon är det som sagt skola på första gången på 1 månad. Har inte fattat det. Känns väldigt konstigt.. Men det ska nog bli bra trots allt! Ikväll ska jag ta det lugnt hemma och bara plugga lite rättskunskap och kolla tv! Ha det bra mina vänner :) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0