PÅ KVÄLLSKVISTEN

2012-09-24 @ 21:32:31
Fick 2 söta kommentarer på mitt förra inlägg! Några av er tycker iaf att jag ska testa igen. Hm.. Vi får se hur det slutar! Har varit en bra helg som mestadels spenderades med Patrik. Åkte till Elins esplanad för lite shopping i lördags och en lunch på stan. På kvällen blev det film och god mat hemma. I söndags hände inte så mycket mer än att vi tog en långpromenad i skogen, såg en film och åt ett kvällsmål på max. Idag har det varit praktik till 1 och nu på eftermiddagen och kvällen åkte jag till Ida och hennes mamma och satt och pratade i flera timmar. Nu ligger jag i sängen och pluggar lite rättskunskap och laddar för en ny praktikdag imorgon! Ha det bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0