MÅNDAG, OCH JAG LIGGER HEMMA

2012-09-03 @ 11:16:00
Igår umgicks jag med min finaste Patrik. Framåt kvällen åkte vi och kollade var jag skulle vara på min praktik och sedan åkte vi och köpte godis som vi skulle ha till en film. Att köpa godis var inte det bästa valet jag gjorde igår... För efter det gick jag och Patrik ut på en promenad och efter ett tag kände jag hur illamåendet bara växte och vi hann knappt hem innan jag fick upp allt som jag ätit. Allt gånger 2. Har tydligen ätit något som min mage absolut inte ville ha. Så, ringde min praktik imorse och sa att jag inte dök upp idag eftersom jag kände att jag behövde vara hemma och försöka äta. Det är nog lika bra att vara hemma så att man inte blir sämre. Dumt att smitta alla menar jag om det skulle vara något annat. När jag ringde så ville de inte att jag skulle komma, utan vara hemma och ta det lugnt. Men det känns bra idag, precis som vanligt. Jag har ätit och det känns bra. Så förmodligen var det bara något jag hade ätit och så kanske jag kan gå till praktiken imorgon. Hoppas det! 
 
Nu ska jag fortsätta ligga i sängen och bara ta det lugnt. Ha det bra allihopa :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0