OM DU FANNS HÄR

2012-10-16 @ 18:26:00
Skola idag till 2. Slutet av sista lektionen gick brandlarmet på skolan, vilket menades med att hela västerhöjd fick utrymmas. De gjorde så vi slapp sista delen på sista lektionen, det iof var inte helt fel, för jag kunde verkligen inte koncentrera mig i slutet. Tankarna bara flög iväg på annat. Efter skolan kom jag hem och tog tag i lite plugg. Sedan var det träning halv 5 på rehab och körde på i en timme. Så skönt så. Nu ska jag träna själv fram till november. Nu ska sjukgymnasten få se riktiga framsteg, så nu är det bara kämpa på!
Nu har jag duschat och ligger i soffan med tända ljus och kör den sista rättskunskapen innan provet imorgon!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0