LIVE LIFE

2012-11-28 @ 18:35:39
Sitter hos pappa nu och pluggar här i min ensamhet eftersom pappa jobbar. Snart kommer min morbror och hämtar mig och kör mig till mamma. Där ska han kolla vårt internet som vägrar fungera... Det är därför jag måste vara hos pappa och plugga nu. Hade tänkt äta lite hemma och sedan gå till Anna eftersom jag behöver beställa min studentmössa snart!
 
Känns som måndag idag, inte konstig kanske? Har varit ledig 2 dagar nu. Men tanken på att vi bara går i skolan 2 dagar till och sedan går på helg är helt underbar!!
Var idag på möte med kyrkan om vårt projektarbete som vi ska göra. Jaruuu! Nu ska här BAKAS! Vi ska baka julgodis till julafton och göra lite annat smått och gott till barnen. Vi ska baka till 150 personer!! herregud :)
Nej, nu ska jag kila!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0