SÖNDAGSÅNGEST & MORSDAG

2012-05-27 @ 21:18:21

Fredag: tog med mig Jenny hem efter skolan och far sedan vidare mot Varnhem och till Rebecka, Linn & Rasmus. Senare sen kom Patrik och vi chillade hela kvällen med lite cider, kubb, grillning och andra gottigheter. Åkte sedan hem och myste med min älskling.

Lördag: Vaknade tidigt och for tillsammans med Patrik, Martina och pappa till Hjo och till farmor och farfars uppstälda husvagn på Hjos camping. Var där med kusinerna med. En promenad längs med stranden och underbart väder. På eftermiddagen åkte jag och Patrik till Falköping och ställde upp hans pool med hans mamma. Det tog ju en väldans tid men tillslut stod den där och imorse var vattnet på plats. Åt pizza i solnedgången och avslutade kvällen med eurovision.

Söndag: Idag har ju inte hänt överdrivet mycket. Legat i solen och bara tagit det lugnt. Åkte lite hit och dit och sedan åkte jag hem. Har nu suttit ute med familjen och ätit kvällsmat. Kollar nu BB och bara tar det lugnt. Skulle vilja visa bilder från helgen men jag har glömt laddare och kabeln hemma hos Patrik, så jag lär inte ha någon mobil nu på ett tag. ÅHH!

Är så sjukt otaggad på denna vecka. VILL VERKLIGEN INTE GÅ TILL SKOLAN. Har så sjukt söndagsångest och vill helst bara försvinna. Jag är så less på allt. Hoppas ni haft en bra helg allihopa.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0