LISEBERG

2012-06-07 @ 16:31:59
Såhär var min dag på Liseberg igår. Galet bra dag! Är fortfarande trött efter gårdagen, men vad spelar det för roll när vi ändå är lediga imorgon? Gick i skolan idag som vanligt. Slutade vid 2 efter engelskan. Ganska skön engelska lektion. Vi var 6 personer på lektionen! Gjorde lite lekar osv. Det gjorde inte mig något att stanna i skolan eftersom jag inte hade något bättre för mig.
'
Min klänning har fortfarande inte kommit och jag är så arg och ledsen. Den kommer tydligen inte tills imorgon heller. Såå, nu får jag rota fram något ur garderoben för att ha på Patriks student imorgon. Ibland blir man bara arg. Om någon timme åker jag till Patrik för att sova där. Men först, ska jag hoppa in i duschen för att raka benen och göra mig fräsch!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0