I SKOLAN DENNA TORSDAG

2012-06-07 @ 09:35:12
Tillbringade nationaldagen i Göteborg på Liseberg tillsammans med Jenny och Jessica. Sjukt roligt dag! Bilder från hela dagen kommer senare sen när jag kommer hem. Somnade äntligen vid halv 1. Gick upp tidigt idag eftersom det var skola klockan 8. Blir förmodligen en kort dag i skolan med massa inställda lektioner. Sitter nu på en håltimma tillsammans med Jenny och försöker "plugga" inför det sista provet vi har på onsdag. Det går inte så bra tyvärr :/

Ikväll åker jag till Falköping och till Patrik eftersom att han imorgon tar studenten!! Så ikväll innan jag åker till honom ska jag fixa det sista presenterna. pusspuss!

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0