FIRANDE

2012-06-02 @ 17:41:35
Lördag. Har varit med min finaste idag. Igår när han kom så fick jag ett paket av honom. VÄRLDENS FINSTE ÖRHÄNGEN OCH HALSBAND. De var så sjukt fina och bilder kommer nog imorgon. Anledningen till detta då? Jo, på tisdag har vi varit tillsammans 1 år, men vi kör firandet idag! Har bakat, och nu förbereder pappa det jag och Patrik ska äta ikväll. Snart skjutsar vi mamma och pappa på fest innan vi börjar laga mat. Vill till att inte somna ikväll, speciellt inte Patrik eftersom vi har lovat natt-skjuts från Tidaholm för att hämta Martina och så ska vi även hämta mamma och pappa på festen. Men innan, hoppas jag det blir en toppenkväll tillsammans med min älskade!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0