17.30

2012-06-01 @ 17:30:27
Ytterliggare lite pengar in på kontot. Fick nämnligen hem ett brev från försäkringsbolaget och anledningen var min sveda & värk som jag nu stått ut med ett bra tag. Nu i efterhand känns det bra att jag faktiskt får lite kompensering för allt som jag stått ut med. 7 besök på olika sjukhus (operationer och besök hos läkaren) har jag kommit fram till bara 2011. Men helst av allt hade jag sluppit att vara skadad.

Kul väder. Har nu suttit vid datorn med mamma och kollat lite kläder och så på internet. Klänningen som jag beställde var för stor så skickade efter en ny + en till klänning. Kunde inte bestämma mig. Men i slutändan så kommer jag bara att behålla 1. Känns bättre och välja om man får testa den först. Happ, så får det bli! Snart blir det god mat med familjen innan jag drar till Anna.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0