all my life.

2012-01-04 @ 19:02:04

bara för att.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ohja!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

tyvärr hade jag inget.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.
4. Dog någon som stod dig nära?

min gammelmormor.

5.Vilka länder besökte du?

sverige.
6.Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
inget speciellt. 
7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

5/6, underbart! även, 20/1, dagen då allt gick i kras, då min kära knäskada plötsligt dök upp. 16/2, första operationen & 16/12 den andra operationen.

8. Vad var din största framgång 2011?
framgång och framgång, jag träffade i alla fall en underbar människa!
9. Största misstaget?
jag minns inget speciellt misstag, men jag gjorde nog en del sådana.  
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
skadat mig???? hööö. BARA knät. ååååh
11. Bästa köpet?
min systemkamera. helt klart!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
allmäna saker som kläder, smink, smycken, äta ute någon gång, bio osv. sånt som ungdomar gör!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vänner, familj & min pojkvän 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

rain over me - pitbull och marc anthony
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?

rört på mig mer, fått upp en bra kondition. men som sagt, har haft lite förhinder till detta. och ätit en eller 2 pizzor till.....
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid datorn.
18. Hur tillbringade du julen?
familjen, farmor&farfar, mormor&morfar. juldagen & annandagen med heeela släkten. 
20. Favoritprogram på TV?
kollar på massvis program hela tiden. 
21. Bästa boken du läste i år?
gömda.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
en parfym, och en klocka bla.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var i skolan, tog en fika med ida. och myste med min älskling. 
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en utlandsresa hade suttit väldigt fint!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
vet faktiskt inte.
28. Vad fick dig att må bra?
sommaren, julen, familjen, kompisarna, patrik.
29. De bästa nya människorna du lärde känna.

de bästa? alla mina nya & gamla vänner är helt klart bäst!

30. & till sist - är du nöjd med året?
OERHÖRT!!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0