nu är jag äntligen på väg.. i rätt riktning!

2012-01-12 @ 15:57:21
nu känns det bra. har äntligen tagit ett stort steg i rätt riktning! var på rehab nyss. allt känns väldigt bra. jag kan nu typ släppa kryckorna helt (skulle de bli is och snö ute, så måste jag ha dem ute) äntligen! min sjukgymnast sa även att det ser så bra ut att jag kan börja åka buss om jag vill. hon till och med applåderade åt mig för att det gick så bra. & nu känns det verkligen bra i knät. HAPPY!

morfar hämtade mig idag, och när vi anlände hemma så gav morfar mig en stor påse med jätte goda frallor, och 2 chokladbitar. tack så mycket mormor&morfar. nu ska jag plugga och ikväll ska jag pussa på min efterlängtade älskling! underbar torsdag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Skönt att det går åt rätt håll du , glad för din skull :)

2012-01-12 @ 21:01:42

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0