LIVET FÖRE

2012-02-29 @ 13:04:55
Sitter nu i skolan med ett par vänner och pluggar lite granna. Skulle slutat idag vid 11.40, men såklart så är det alltid något. Nu är alla tjejer tvunga att stanna kvar i skolan för att ha självskydds teori. Känns lite sådär när man egentligen kunde vara hemma nu.

I alla fall, så kommer min fina älskling efter skolan till mig. Onsdagsmys. Underbart!

Nu var detta ett tag sedan. 2 månader sedan. Jag kan nu gå som vanligt och göra saker som jag inte kunde innan. Men det känns ändå som att det går väldigt segt fram. Om allt går som det ska, så ska jag kunna springa och hoppa som vanligtt till sommaren. Jag längtar så galet mycket. Jag vill kunna gå ut och springa som vem som helst. Men nu går inte detta.. Jag är trött på detta. Jag fick order av min sjukgymnast att INTE vara med på självskyddslektionen imorgon eftersom jag inte klarar det och allt kan bara bli värre då. Men på något sätt är jag ändå glad. Glad för att jag faktsikt tagit mig igenom allt. 2 operationer är nu avklarade och jag låt det förbli så. Jag hoppas allt går bra så jag inte behöver tänka på mitt förbannade knä mer..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0