DELAR AV MITT LIV

2012-02-16 @ 15:17:21

Saknar praktiken nu.. men ändå skönt med lov.

Tisdags: Alla hjärtansdag, då tog jag ett rehab-pass i vattnet och sedan tog jag och Anna en hel eftermiddag & kväll tillsammans. Lagade mat, bakade osv till hennes familj. Mycket trevligt.

Onsdags: Gjorde ett rehab-pass och tog sedan och träffade Rebecka för en fika på stan. Väldigt mysigt. Sedan åkte jag och Martina ut till mormor och morfar och stannade där hela eftermiddagen och kvällen. Framåt kvällen kom även min patrik.

Idag: Rehab på morgonen (som vanligt) och vandrade sedan vidare för att reda upp lite saker. Jag och Patrik åkte hem och åt lite och nu ligger vi här mättna och belåtna. Ikväll åker vi nog till Falköping.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du ser riktigt proffsig ut! ;D

Men det är du Johanna, proffsig!



Ha en riktgit go hels och njut av vädret.

Kramar :)

2012-02-17 @ 10:28:45
URL: http://kakaoo.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0