KRÖNINGEN AV IDA

2012-12-09 @ 21:33:00
Imorse ringde Ida och berättade att hon hade en biljett kvar till hennes kröning på kvällen. Hade letat efter biljett länge men dessa tog slut så fort. Men när hon berättade att hon hade en över så tog jag emot den med ett stort leende! Åh, det var så fint!
 
I fredags var jag hemma med pappa, åt mat och kollade på tv. Igår var jag med Patrik i Skövde och köpte lite julklappar till hans familj. Åkte sedan till pappa lite och vidare mot Falköping där vi spenderade kvällen. Idag åkte jag hem på eftermiddagen från Patrik eftersom jag skulle se på kröningen på kvällen. Nu sitter jag hemma och ska snart krypa under täcket och sova. Har varit en bra helg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0