JULFIRANDE, IKEA, FLYTT

2012-12-28 @ 09:54:00
Förlåt för min dåliga uppdatering. Har varit mycket nu efter jul! På juldagen var jag hos mormor och morfar med en del av släkten, annandagen åkte jag och Patrik till hans mormor tillsammans med hans släkt, for sedan vidare till Skövde för att träffa farmor och farfar hemma hos pappa och kvällen slutade i Patriks lägenhet. Igår var vi på Ikea. Vi handlade och handlade inför Patriks flytt. Massa bra och välbehövliga saker! Kom sedan hem till lägenheten och började plocka upp allt. Det tog hela kvällen :) idag är vårt schema fullt med saker som vi ska göras! Imorgon på dagen har jag inbokat jobb, och efter det åker jag tillbaka till min sötnos. Hoppas ni alla har ett lika bra lov som jag har :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0