SÖNDAG

2012-08-26 @ 14:10:34
Dålig uppdatering från min sida och jag jag ber om ursäkt. Har nu börjat skolan och kommit in i vanliga rutiner igen. Äntligen får jag känna den där "fredagskänslan" när man går hem från skolan. I fredags kväll iaf, så var jag på bio tillsammans med Anna, Sofia och Louise. Vilket var väldigt trevligt! Efter bion åkte jag till Patrik där jag sov. På lördag morgon, alltså igår, så åkte jag och Patrik ner mot Ullared för en dag där. Vid 6 åkte vi så vi kunde vara nere ganska tidigt. Fick med mig en del saker hem! När vi kom hem på kvällen, så åkte vi vidare till Erica där Anna, Evelina och Robin befann sig. Åt kräftor och annat gott tillsammans. En riktig kräftskiva. Idag har jag och Patrik städat eftersom det väntas kalas för min syster nu i eftermiddag. Just nu ligger jag i sängen och försöker få bort min huvudvärk som jag har skaffat mig. Ha det bra snyggingar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0