SÖNDAG KLOCKAN 21.53

2012-08-19 @ 21:53:28
I lördags (igår) var det jobb mellan 7 och 15.30 och efter jobbet så hoppade jag på tåget till min finaste och myste sönder! Var och handlade mat till kvällen, vilket blev kräftor och lite annat smått och gott. Satte oss framför en bra film och bara njöt. Somnade ganska tidigt men ändå så vaknade vi sent. Idag har inte hänt något alls. Var egentilgen meningen att jag skulle till Liseberg, men så blev inte fallet så jag stannade hemma hos Patrik. Vi har bara legat i soffan och bara haft en mysdag. Sådana behövs ibland! Nu är jag i alla fall hemma och imorgon hade jag tänkt njuta av en lång sovmorgon. Hoppas även på en löprunda. Vi får helt enkelt se! Ha det bra godingar♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0