OP3s

2012-08-21 @ 13:39:52
VEM VILL GÅ I ETTAN NU?? INGEN INEGN!! nu går jag i 3an och går alltså sista året på gymnasiet. Hoppas detta blir ett sjukt bra år! Herregud vad tiden går fort måste jag säga. Har gått hela 2 år på gymnasiet. Känns helt sjukt. I alla fall så var första skoldagen idag och jag gick mellan 8 och 12. Rätt skön första dag! Blir ganska chill nu i början eftersom vi går ut på praktik om ca 2 veckor. 
 
Igår, sista kvällen på sommarlovet träffade jag Erica och Anna. Åt en kaka och bara tjötade vilket var väldigt skönt. Nu i eftermiddag händer inte speciellt mycket men ikväll så kommer Patrik hit och vi får helt enkelt se vad som händer. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0