MITTEN PÅ VECKAN

2012-08-29 @ 20:23:00
Idag var vädret ganska bra när jag klev utanför dörren imorse. Hade en skön sovmorgon som var välbehövlig. Började vid halv 10 och slutade vi halv 3 när vi hade tagit skolkort. Blir aldrig nöjd, och blev inte det nu heller. Typiskt. I alla fall så kom jag hem och la mig framför tvn i någon timme innan jag åkte ut med Martina till mormor och morfar för att Martina skulle klippa deras gräs och jag satt inne med dem och pratade. Vi åt mat och hade de trevligt. Sedan kom mamma och vi körde ut och övningskörde en runda. Inte den bästa rundan jag kört, men jag tog mig runt. Behöver i alla fall mer träning, ohja!
 
Nu har vi kommit hem och jag ligger och kollar Robinson och hjälper Martina med läxor. Imorgon är det skola och efter skolan så går jag med Anna till stan förmodligen för att ta en fika. Idag ringde även jobbet och jag tackade ja till jobb på lördagkväll. Spelar inte mig någon roll, för jag tackar inte nej till PENGAR.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0