HUVUDVÄRK OCH KRÄFTOR

2012-08-27 @ 20:34:00
Idag var det första dagen den här veckan och det känns som en evighet till helg. Igår så hade jag huvudvärk hela dagen som satt i halva huvudet. Idag när jag vaknade satt samma huvudvärk i. Det gör ont när jag vrider huvudet, när jag reser mig, när jag går, böjer mig ner, anstränger mig och bara sitter upp osv. Känns som migrän ungefär och nu börjar jag bli trött på det här. Det pumpar och jag känner det. Usch. Har bara legat i sängen nu i eftermiddag och på kvällen för att försöka få bort värken. Aja, nu ska ni inte behöva höra mitt tjat mer. Idag fyller som sagt min syster 16 år! Helt sjukt. Vi har firat henne med paket, kräftor och annat gott. Nu ska jag kolla tv och sedan lägga mig tidigt för att förhoppningsvis sova bort huvudvärken. Ha en bra måndag allihopa.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0