FANTASTISKA VÄDER

2012-08-06 @ 17:22:31
Efter jobbet i fredags kom Patrik senare och hämtade mig på natten och tog med mig till Falköping. Har varit hos min älskling hela helgen och åkte hem igår eftermiddag för att möta upp Anna på rese. Hade en väldigt mysig kväll tillsammans med henne. Länge sedan nu, och det var välbehövligt! 
Från igår♥
 
Idag började dagen tidigt med en PW följt av en liten springtur. Skönt att komma ut tidigt när alla sover. Kom hem och tog en snabb dusch och åkte sedan ut till mormor och morfar och har varit där några timmar med Martina. Ätit mat, fikat och hjälp dem med lite olika saker. Kom hem för en stund sedan och ligger nu i sängen med datan i knät och tittar ut på detta underbara svenska väder!! REGN, REGN, REGN. Ikväll blir en lugn kväll hemma och imorgon hade jag tänkt ta med mig Anna och Evelina på en tur ut i skaraborg♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0