LÖRDAG OCH SÖNDAG

2012-04-22 @ 20:17:57
Patrik kom till mig på fredag kväll/natt och sov hos mig. Vaknade på lördagen klockan 9 för att sedan vid 10 åka med familjen för att köpa skor och ett par löparbyxor till mig. Därifrån åkte jag och Patrik direkt till Falköping och hem till honom. Var hemma hos honom på dagen och fram på eftermiddagen så bar det av till Jönköping för att köpa en bil till Patrik och det blev denna! Skit snygg, och skön att åka i! När vi väl var i Falköping vid 9 på kvällen drog vi en sväng med hans kompis och åkte sedan för att äta. Väldigt trevlig lördag!!
'
Idag, vaknade vi väldigt tidigt. Strax innan 9. Gick då upp och tog det lugnt på förmiddagen idag. Åkte sedan med Patrik till Floby för att göra lite saker. Därifrån åkte vi till hans mormor tillsammans för att äta mat. Åkte sedan hem till honom i någon timme innan vi for mot Skövde. Inte meningen att han egentligen skulle köra hem mig, men så blev det. Så nu har familjen Ehn tagit en tripp i hans nya bil. Nu har Patrik åkt hem och jag sitter här nu själv. Ikväll ska jag kolla på Big Brother och sedan sova. Dags att ladda för en ny skolvecka med nationella prov i svenska!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0