GLAD.

2012-04-03 @ 10:21:59
Skön kväll igår. Steg upp denna morgon vid 7 idag igen för att köra ett pass på rehab. Idag gick det mycket bättre! Har nu tagit en dusch och gjort mig i ordning och klockan är bara 10! Skönt måste jag säga nu. Tar vara på hela dagen kan man säga. Snart åker jag ut till mormor och morfar och stannar där i någon timme. Puss på er alla♥
En bild från i sommras då jag & mina vänner hade en pizzakväll!
'
Idag inkasserar jag 1500 kronor. Inte överdrivet mycket kanske men jag får lite ersättning för att jag ådragit mig en skada och för att jag då fick operera knät 2 gånger och fick vara kvar på sjukhuset i 2 dagar. Därför får jag lite pengar. 1,5 studiebidrag kan man säga. Detta tackar jag inte nej till.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0