GRATTIS REBECKA!♥♥

2011-10-18 @ 17:04:00
grattis på födelsedagen rebecka! detta firade vi med en fika på rådhuset tillsammans med goá brudar. riktigt mysigt. gick till rese i regn och rusk tillsammans med ida. usch vilket väder. åkte hem, och här sitter jag. tog nu på mig mysbyxor, patriks tröja och raggsockar. det behövs! för jag fryser som en get. ska nu göra lite läxor sedan kryper jag under täcket och fortsätter på min film som jag började på igår. 5 & en halvtimme lång!
.
skulle egentligen haft sovmorgon imorgon, men jag drar till skolan vid 8 iallafall för att jobba på samhällsarbetet med min grupp. skönt att få sluta tidigare då i alla fall. HA DE BRA I REGNRUSKET♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0