första advent

2011-11-27 @ 21:33:52

första advent. har tillbringat den tillsammans med släkten + patrik i tibro. mysigt må jag säga. nu på kvällen har jag och patrik gosat ner oss i under täcket och bara varit med varandra. söndagsmys! finns inget bättre. nu har jag och mamma kört ner honom till stationen. jobbigt att lämna dig.
nu ska njuta av de sista timmarna denna söndag framför tvn. imorgon börjar jag 11, de gillar vi!

ibland räcker inte mina ord till. jag vill uttrycka min känslor ännu mer. min kärlek till dig kan jag inte beskriva. du gör mig lycklig. på riktigt. det är vi, du&jag. ibland är det verkligen konstigt hur mycket man faktiskt kan tycka om någon. hur mycket man kan älska någon. ingen kommer någonsin förstå, min kärlek till dig. jag älskar dig patrik molin

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0