fight for you

2011-11-16 @ 14:47:45
en sång, frukost på sängen och en massa paket av familjen imorse. fick skjuts av pappa imorse, så snäll är han! han körde mig till rehaben. där jag tränade lite med min sjukgymnast. hade svenska prov nyss. fick typ 100 grattis i skolan, tack alla!! kom hem nu, pappa hade ställt fram en chokladboll och min favorit dricka på mitt bord. mums!

de jag fick imorse var: en parfym, en klocka, siverörhängen, ett silverarmband, 2 tallrikar till min samling, mascara, ett linne, 2 par trosor, necessär, skumtomtar. TACK MAMMA, PAPPA & MARTINA!

lite plugg nu, sen åker jag och möter min ida!! senare sen kommer min älskling! UNDERBAR DAG!

i love you baby

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0